« The 2nd Moon »
“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
No hi ha entrades amb l'etiqueta
D+AF
.
Mostra totes les entrades
No hi ha entrades amb l'etiqueta
D+AF
.
Mostra totes les entrades
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)