« The 2nd Moon »
“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
L.A.M.B.
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
L.A.M.B.
.
Mostrar tots els missatges
divendres, de març 30, 2012
blonde? be a marilyn!
blonde? be a marilyn!
by
misiki
featuring a
yves saint laurent makeup
Més informació »
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)