« The 2nd Moon »
“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
perfume
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
perfume
.
Mostrar tots els missatges
diumenge, d’agost 26, 2012
CHLOÉ, L'EAU DE CHLOÉ
CHLOÉ, L'EAU DE CHLOÉ
by
misiki
featuring a
Chloé fragrance
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)