“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lilac. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lilac. Mostrar tots els missatges
diumenge, de setembre 23, 2012
dissabte, d’agost 18, 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)