« The 2nd Moon »
“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
peach
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
peach
.
Mostrar tots els missatges
dissabte, de setembre 22, 2012
sweet peach
sweet peach
por
misiki
en
Polyvore
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)