« The 2nd Moon »
“Si t’ho he d’explicar perquè ho entenguis, això vol dir que per molt que t’ho expliqui no ho entendràs”.
diumenge, de setembre 23, 2012
lilac and tangerine
lilac and tangerine
por
misiki
en
Polyvore
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada